بازخورد درباره این کالا

کابل برق کنفی XP Plus

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: کابل برق کنفی XP Plus
ویژگی های محصول
    فروشگاه اینترنتی چشم بازار

    ناموجود

    • ارسال توسط پست پیشتاز و باربری به سراسر ایران
    ناموجود
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    محصولات مرتبط

    نقد و بررسی

    کابل برق کنفی XP Plus

    کابل برق کنفی XP Plus به متراژ 1.5 مترمی باشد که با روکش کنفی آن می تواند استحکام خوبی به کابل بدهد و عمر کابل را افزایش دهد.

    نمایش بیشتر - بستن

    کابل برق کنفی XP Plus

    کابل برق کنفی XP Plus  با توجه به گسترش روز افزون کامپیوتر ها در سرتاسر دنیا، استفاده از پاورهای کامپیوتر نیز به طبع افزایش یافته و نیاز به تهییه ی آن ها نیز متقابلا بیشتر شده است. کابل های برقی که به صورت معمول در کنار پاور ها ارائه می شوند آسیب پذیری بالایی دارند که همین موضوع سبب شده است که تهیه کابل های برق مناسب برای پاورهایی که گاهی پول زیادی برای آن ها نیز می دهیم اهمیتی دو چندان پیدا کند.

    کابل برق کنفی XP Plus طولی برابر ۱٫۵ متر دارد که می تواند فضای مناسبی را پوشش دهد و از این نظر برای کامپیوتر شما و فضایی که در اختیار دارید بسیار مناسب خواهد بود. همچنین روکش این کابل ، کنفی بوده و همین امر سبب افزایش مقاومت آن می شود. این امر باعث جلوگیری از بریدگی و کشیدگی کابل شده و از آن به خوبی محافظت می کند و طو ل عمر کابل را افزایش می دهد.

    XP-Product

    شرکت ایکس پی XP-Product یک نام آشنا برای اکثر افرادی است که از کامپیوتر و لوازم جانبی آن استفاده می کنند. این شرکت با تنوع بسیار بالا در محصولات در کنار کیفیت مطلوب و قیمت مناسب توانسته است بخش قابل ملاحظه ای از بازار این محصولات را در اختیار خود بگیرد.

    سطح تنوع و دایره قیمت محصولات این شرکت در حدی وسعت دارد که شما را میان بسیاری از انتخابات فراوان قرار می دهد. کیفیت و قیمت مناسب این تولیدات نیز در کنار ویژگی پیشین به عنوان مهمترین علت های شهرت و محبوبیت این برند در بازار گشته است.

    امتیاز کاربران به:

    کابل برق کنفی XP Plus (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0
    دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش

    همچنین ممکن است دوست داشته باشید…