لامبورگینی هوراکان Super Trofeo Evo Collector

cheshmebazar
16 اسفند, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
f12de98f dcb4 4ab9 a761 118a463337a5

لامبورگینی هوراکان Super Trofeo Evo Collector

لامبورگینی طی رویدادی در ژنو نسخه کالکتور سوپراسپرت هوراکان سوپر تروفئو ایوو ۲۰۱۹ را با طرح شرکت ساعت‌سازی راجر دوبویس رونمایی کرد.

لامبورگینی

تیم مسابقه‌ای لامبورگینی (Lamborghini Squadra Corse) نسخه ویژه خودروی سوپراسپرت هوراکان سوپرتروفئو ایوو کالکتور ۲۰۱۹ را رونمایی کرد که قرار است در مسابقات قهرمانی  شرکت کند. نسخه کالکتور جدید طی رویدادی در شرکت ساعت‌سازی راجر دوبویس (Roger Dubuis) سوئیس در ژنو معرفی شد؛ این ساعت‌ساز معتبر از سال ۲۰۱۷ میلادی با تیم لامبورگینی همکاری می‌کند.

f12de98f dcb4 4ab9 a761 118a463337a5  این سوپراسپرت دارای طرح جدید سیاه و طلایی رنگ طراحی‌شده توسط لامبورگینی، با بدنه فیبر کربن سیاه مات، جزئیات طلایی در سپر جلو، کاپوت، دو طرف بدنه، دیفیوزر و باله عقب به منظور برجسته کردن آیرودینامیک فوق‌العاده لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو ایوو است. روی سقف طرح‌های گرافیکی وجود دارد که کالیبر ساعت اکسکالیبور هوراکان پرفورمانته را نشان می‌دهد. این آخرین ساعت یادمان ساعت‌ساز راجر دوبویس برای ادای احترام به خودروهای اسپرت لامبورگینی پس از ساعت اکسکالیبور اونتادور S است.

عناصر برجسته در کالیبر ساعت به اجزای خاصی از پیشرانه خورجینی ۱۰ سیلندر 630 CV در نسخه‌های هوراکان جاده‌ای و سوپر تروفئو اشاره می‌کنند. طرح «X» که کالیبر ساعت را محصور می‌کند، در حقیقت به فریم «X شکل» لامبورگینی هوراکان اشاره دارد که پیشرانه خودرو را محافظت می‌کند. پوشش عقب این ساعت جدید که فقط در ۸۸ نمونه تولید شده است، طراحی دینامیکی رینگ‌های چرخ خودروی سوپراسپرت را به تصویر می‌کشد؛ همان‌طور که دسته کوک ساعت نیز به مهره رینگ محصولات لامبورگینی اشاره می‌کند.

eb7863c2 a7fd 48de 873c 6a3df487b622

مشارکت بین تیم مسابقه‌ای لامبورگینی و راجر دوبویس در سال ۲۰۱۷ براساس ارزش‌های مشترکی از جمله جست‌وجو برای کمال در زمینه مکانیک، نوآوری مستمر، طراحی منحصربفرد و صنایع دستی هنری و گرانبها در محصولات هر دو شرکت آغاز شد. همکاری بین دو برند تجاری نیز به سمت ایجاد تجارب منحصربه‌فرد برای جذب مشتریان حرکت می‌کند و دو دنیای مختلف را که به نظر می‌رسد از هم دور باشند، به یکدیگر نزدیک خواهد کرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.